Sosiaalisen median manageri

Sosiaalinen media vaatii aikaa, suunnittelua, johdonmukaisuutta ja hetkessä elämistä. Somen voimaa brändimielikuvan rakentamisessa, kohderyhmäsi sitouttamisessa ja ostopäätökseen vaikuttamisessa ei voi korostaa tarpeeksi. Elintärkeä elementti markkinoinnin kokonaisuudessa, jota ei missään nimessä kannata hoitaa vasemmalla kädellä muiden töiden ohella.

Sosiaalisen Median Managerina minä huolehdin kokonaisvaltaisesti somekanavistasi ja sinä saat keskittyä täysin omaan ydinosaamiseesi. Säästät sekä aikaa että rahaa ja saat minusta halutessasi myös pitkäaikaisen kumppanin. Ihanteellinen tilanne molemmille kun saamme keskittyä siihen, mitä rakastamme.

Tapahtumamarkkinointi

Tapahumamarkkinointi on markkinoinnin yksi osa-alue, joka keskittyy tapahtumien suunnitteluun, toteuttamiseen ja markkinoimiseen. Tapahtumamarkkinoinnin ideana on saada sinun tapahtumasi lentoon, kohderyhmäsi innostumaan ja luomaan tapahtumakävijöille mieleenpainuvia kokemuksia. Tapahtumamarkkinointi ei missään nimessä ole ajankohtainen vain juuri ennen tapahtumaa ja sen aikana, vaan on erityisen tärkeää luoda strategia ja suunnitelma, miten markkinoinnillisesti tapahtumaa tehdään ennen, sen aikana kuin sen jälkeenkin. Hyvä tapahtumamarkkinointi tarjoaa tapahtumasi kohderyhmälle inspiroivaa, vaikuttavaa ja informatiivistä sisältöä koko tapahtuman elinkaaren ajan.

Tapahtumasi voi olla festivaali, konsertti, laajempi kiertue, gaala, B2B-tapahtuma, webinaari.. you name it ja minä olen täällä sinun apunasi!

Olen erikoistunut nimenomaan tapahtumien somessa tapahtuvaan markkinointiin, maksettuun mainontaan, vaikuttajamarkkinointiin sekä ollut mukana ideoimassa ja toteuttamassa erilaisia tempauksia liittyen tapahtumaan, joka saa hyvää pöhinää aikaiseksi sen ympärille.

Markkinoinnin kokemusta löytyy vuosien varrelta isommilta festareilta, yksittäisiltä keikoilta, isommasta konserttikiertueesta, gaaloista, B2B-tapahtumasta. Lue lisää näihin liittyvistä refeistäni täältä.

Mitä minä tapahtumamarkkinoinnin ammattilaisena sitten teen? Minulle voi ulkoistaa.. 

… tapahtuman sosiaalisen median hallinnan kokonaisvaltaisesti (sisältää somesuunnitelman, sisällöntuotannon, postausten tekemisen, tulosten analysoinnin, yhteisömanageroinnin)

… tapahtuman sosiaalisen median maksetun mainonnan

… tapahtumassa somettamisen

… tapahtuman markkinoinnilliset tempaukset tapahtumaan liittyen ennen varsinaista tapahtumaa

… tapahtuman vaikuttajamarkkinoinnin

Minut voi pyytää apuun myös lisäkädeksi tuotannon puolelle.

Tapahtumamarkkinoinnin ulkoistaminen on sinulle, jos… 

.. oma osaaminen ei riitä.

.. oma aikasi ei riitä.

.. kaipaat tiimiin lisävahvistuksen, joka tuo ideat pöytään ja on valmis laittamaan kädet saveen.

.. kaipaat tiimiin lisävahvistuksen, joka konkreettisesti hoitaa tapahtuman somea, sisällöntuotantoa ja on paikan päällä somettamassa.

.. haluat kasvattaa tapahtuman tunnettuutta ja luoda someen kohderyhmääsi innostavaa sisältöä.

.. olet valmis kokeilemaan uusiakin markkinointitempauksia tapahtumasi ympärille.

Paketit
Tapahtumamarkkinoinnin paketit alkaen 1500-5000 € + alv 24% projektin koosta riippuen. Kyseessä voi olla festivaali, gaala, keikka, B2B-tapahtuma,  tarkka hinta määräytyy tarpeen mukaan.
 

Yli 6 kk kestävät isommat tapahtumaprojektit hinnoittellaan täysin projektin laajuudesta riippuen. 

Jotta saat täyden varmuuden siitä, että yhteistyömme on juuri sitä mitä haluat: Saat ensimmäisen palaverin maksutta sekä sinulla on täysi tyytyväisyystakuu kyseisen palaverin jälkeen, jolloin voimme perua yhteistyömme, mikäli koet etten ole sinulle oikea henkilö.  

Ota rohkeasti yhteyttä ja katsotaan, miten voin olla parhaiten avuksi!