UGC-sisällöntuotanto

UGC (User Generated Content) eli käyttäjän luoma sisältö on nykyaikaisin ja tehokkain tapa rakentaa luottamusta kohderyhmääsi sekä vaikuttaa kuluttajan ostopäätökseen. Ihmiset luottavat ihmisiin, ja tämän vuoksi samaistuttava sisältö käyttäjältä näkyy tuloksissa.

UGC sisältö rikastuttaa somekanaviesi sisältöä, on merkittävässä roolissa maksimaalisen tavoittavuuden saavuttamisessa ja ennenkaikkea se on kilpailuetu. Videosisällöt, kuten reelsit, ovat tällä hetkellä merkittävintä sisältöä, jota somekanaville voidaan tuottaa. Kuluttajien ollessa todella valveutuneita mainoksien ja kaupallisten yhteistöiden suhteen on UGC ottamassa merkittävää asemaa brändien sisällöissä. Minä teen tuotteestasi videon ja sinä saat jakaa sen kanavissanne. Tästä kelkasta ei kannata jäädä jälkeen vaan hypätä rohkeasti mukaan.